سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

سلنا ،نفس مامان و بابا

کوتاه کردن مو= کچل شدن

1392/8/14 12:27
نویسنده : مامان راضیه
3,685 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشکل مامان چند وقتی بود موهات بلند و نا مرتب شده بود امروز میخواستم با قیچی مرتبشون کنم اما تو خیلی تکون میخوردی و اذیت میکردی اخر سرم یه قسمت از موهای جلو سرت که کم پشت بود کوتاه کردم همون قسمت یه جورایی خالی شد و کچل بنظر میرسید اون موقع بود که تصمیم گرفتم کلا کچلت کنم چون موهایه جلوی سرت کم پشت بود پیشه خودم فکر کردم میتونم با قیچی همه موهاتو از ته قیچی کنم ،تصمیمم گرفتم از پشت سرت شروع کنم که اگه یه وقت ضایع شد بشه یه کاریش کرد خلاصه شروع کردم به کوتاه کردن ، موهاتو از ته قیچی میکردم برایه همین خیلی ضایع شد یه قسمتش پوست سرت مشخص بود یه جای دیگه نه ، تو هم که همش تکون میخوردی از بالا تا نوک انگشتات هم شده بود پر مو ، دیدم قیچی فایده نداره هم خیلی طول میکشه هم خیلی بد میشه ، یادم افتاد یه تیکه از دستگاه اپیلیدیم مربوط به شیو کردن هست فورا اونو اوردم 1/4 موهاتو با اون تراشیدم خوب بود همونطور که میخواستم از ته میتراشید اما چون تو خیلی تکون میخوردی کمک لازم داشتم میدونستم اگه به مامان جون بگم حتما دعوام میکنه میخواستم تو عمل انجام شده قرارش بدم اما دیدم فایده نداره کمک لازم دارم مجبور شدم زنگ زدم بیاد بالا،  وقتی تو رو اونجوری دید خیلی ناراحت شد خیلی سرم غر زد اما دیگه چاره ای نبود باید کامل کچلت میکردم بلاخره با کمک مامان جون کاره کچل کردنت تموم شد چون خیلی با عجله اینکارو میکردم واعصابمم خورد شده بود همنطور که تو عکس میبینی به جاهایش هنوز خوب تراشیده نشده که بابایی بعدا که عکستو دید گفت اشکال نداره ولش کن موهاش که بلند شد درست میشه بعدش مامان جون فورا تو رو برد حموم عزیز دلم خیلی عذاب وجدان دارم نمیخواستم کچلت کنم اما خب یه جورایی مجبور شدم

راستی امروز ماه گردت هست 2 ماهت کامل شد داری میری تو 3 ماهگی تبریک میگم عشق مامان انشالله تو سومین ماه گردت موهاتم دیگه بلند شده

 

اینم موهاته که قیچی کردمنیشخند

سلنا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابایی
29 مهر 92 19:08
دخترم خوشگلتر شده قربونش برم


عزیزم مرسی از دل داریت
مامان شایان(زهرا)
29 مهر 92 19:14
چرا نی نی رو کچل کردین؟؟؟گناه داشت.چند وقتشه مامانش؟


امروز تازه 2 ماهه شده نمیخواستم کچل کنم اما موهاشو ضایع کوتاه کرده بودم مجبور شدم لطفا دست رو دلم نذارین که خونه
مامان كياوش
1 آبان 92 12:51
سلام راضيه جون
چه به سر دخمل نازم آوردي؟
حالا ناراحت نشو ولي تجربه اي باشه براي بار بعد.



خاله اینجوری کردم پستی بلندی سرش مشخص بشه تا دیر نشده اصلاحش کنم
مرجان
26 تیر 93 15:49
ناز شده فقظ با تیغ بتراش صاف بشه یا با ماشین صفر بزن