سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

سلنا ،نفس مامان و بابا

کتاب

1392/11/5 15:09
نویسنده : مامان راضیه
205 بازدید
اشتراک گذاری

                      4

 جمعه 20 دی 1392

شب بخیر دختر گلم

چیه تعجب کردی ؟ اره مامانی الان ساعت  2 بامداد هست و من تازه با هزار زحمت تو رو خوابوندم و الانم داری تو خواب صدا درمیاری و منم میترسم هر لحظه بیدار بشی و نذاری که این پستو کامل برات بنویسم

چند روز پیش منو بابایی از اینترنت برات کتاب سفارش دادیم و امروز صبح اون کتابا بدستم رسید

اینم حال و روز کتابایی که برات خریدیم

                  4

                  4

 هرچیزی که به دستت میرسه میکنی تو دهنت که این شامل حال کتابات هم میشه 

این خرس مهلبون رو پارسال از کیش خریدم

                  4

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

یاسمن مامان ترمه
20 دی 92 11:58
عزیزم موش بخوره تورو مامانی مهربون میشه بپرسم کتاب سلنا جونو از چه سایتی سفارش دادی اخه من یه مدت که دنبال کتاب پارچه ای برای ترمه هستم
مامان راضیه
پاسخ
بله حتما از این سایت گرفتمwww.bafarzandan.com
مامان شایان
23 دی 92 1:20
مبارکش باشه.چرا تو پست ثابت عکس سلنا جون داره اتیش میگیره.مامانی یه عکس شاد بگذاردوست دارم سلنا خانم
مامان راضیه
پاسخ
گفتم شاید خوشکل باشه خوووووووووو باشه بخاطر شما حفذش میکنم
مامان یکتا و تینا
24 دی 92 9:22
سلام عزیزم الهی موش بخورتت جونممممممممممممم قربون اون نگاه خوشجلت برم خاله جان با اون کتاب نانازی فدات بشم
مامان راضیه
پاسخ
به به مامان گرفتار چه عجب سری به ما زدین منور فرمودین
8sDeoz3CbqTG4dUgzeA-XE-qYAW5EmjRZhkAsf7nfEePQXF_ms3CqN2Xkjau4Fu6
24 دی 92 21:51
عزیزم!! قربونش برم من با اون دهن خوشگل فسقلیش
مامان راضیه
پاسخ
مرسی خاله مهلبون فقط اسمتون مشخص نبود اگه میشه سری بعد حتما اسمتونو بگید تا باهم بیشتر اشنا بشیم
مامان کیاوش
27 دی 92 21:25
الهههههههی چقدر تو نازی دخملم 1000000 تا بوس برات
مامان راضیه
پاسخ
به به خاله مهربون کجایی خیلی کم پیدا شدی بوس برایه کیاوش جون
یاسمن مامان ترمه
28 دی 92 14:59
من الان حدود یک هفته میشه که برای ترمه کتاب سفارش دادم اما خبری نیست
مامان راضیه
پاسخ
سلام یکم دیگه هم صبر کنید یا میتونید باهاشون تماس بگیرین و سفارشتونو چک کنید سایت معتبری هست حتما میفرستن
سهيلا مامان وانيا
28 دی 92 20:01
سلام.چه دخمل خوشگلى هستى عزيزمخدا حفظت کنه.خوشحال ميشم وبلاگ ما هم سر بزنى
مامان راضیه
پاسخ
سلام مرسی چشم حتما میایم