سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

سلنا ،نفس مامان و بابا

سفر به همدان

1393/3/27 1:05
نویسنده : مامان راضیه
3,240 بازدید
اشتراک گذاری

در تاریخ 20 خرداد 93 به اتفاق بابا بزرگ و 2 تا مامان بزرگات و خاله زهرا به سمت همدان حرکت کردیم در کل مسافرت خوبی داشتیم و شما هم در طول مسیر رفت و برگشت خیلی دختر خوب و ارومی بودی و اصلا مامان رو اذیت نکردی ولی بقیه همسفرامون با اختلاف نظرهایی که داشتن اعصاب منو بابایی رو خرد کردن طوری که دیگه قرار گذاشتیم تو مسافرت هایه بعدی فقط خودمون 3 نفر بریم عشق و حال و کسی رو با خودمون نبریم 

                         

                                   

                                   

                                   

            

 

تازگیا یاد گرفتی باهم دیگه توپ بازی میکنیم و من توپ رو به سمت تو میندارم و تو هم اونو به سمت من میندازی اگه منو بابایی هم با هم توپ بازی کنیم که دیگه از خنده غش میکنی

جدیدا دستاتو میگیری به میز یا مبل و راحت بلند میشی گاهی هم دستاتو ول میکنی وقتی هم میخوای بشینی خیلی احتیاط میکنی اما یه بارش سر خوردی و  محکم صورتت خورد به گوشه میزو تا چند روز گوشه لپت سیاه شده بود بعد از اون اتفاق دیگه جرات نمیکنی خودت تنهایی بشینی و موقع نشستن انقدر این پا و اون پا میکنی تا من بیام کمکت کنم بشینی

یه مدتی میشه که برات تخت خواب خریدیم اما هنوزم پیش خودم میخوابونمت اما کم کم باید به دوری از همدیگه عادت کنیم

پسندها (2)

نظرات (0)