سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

سلنا ،نفس مامان و بابا

خانه بازی

1393/10/22 14:43
نویسنده : مامان راضیه
6,597 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ساعت 12 ظهر باهم رفتیم خانه بازی یکم گذاشتمت تو کلبه توپ ها اما ی جا وایساده بودی و تکون نمیخوردی ولی بازم خوب بود چون تو پارک حتی حاظر نمیشدی بری وسط توپ ها و این از نظر من ی پیشرفت کوچولو بود ولی خب نسبت به همه ی توپ ها احساس مالکیت میکردی و اجازه نمیدادی بقیه بچه ها باهاشون بازی کنن مربی ها هم دیدن تو خیلی کوچولو هستی همه بچه ها رو از میدون توپ بیرون بردن تا تو راحت بازی کنی. اما چون بدموقع رفته بودیم و داشتن اونجاها رو تمییز میکردن نتونستیم زیاد اونجا بازی کنیم و اومدیم ی قسمت دیگه اونجا ی ماشین پلیس بود که بچه ها سرش دعوا میکردن تو هم رفتی و ماشین رو ازشون گرفتی و شروع کردی به بازی کردن اوناهم خیلی بچه های خوبی بودن و چیزی نگفتن و گذاشتن تو بازی کنی یکم بعد رفتم برات چند تا جورچین اوردم بازی کنی دوباره همه بچه ها اومدن که باهات بازی کنن اما تو اصلا بهشون اجازه نمیدادی و دستشون رو پس میزدی و منم با تعجب نگات میکردم اصلا فکر نمیکردم بتونی از حق خودت دفاع کنی بعدش موقع غذا خوردن شد اما من برات غذا نیاورده بودم و مجبور شدیم برگردیم خونه حالا روزای دیگه بیشتر میمونیم و میام از شیرین کاریهات مینویسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا ( مامان شایان )
11 بهمن 93 1:44
سلام عزیرم.بازی میون بچه ها واسه روحیه شون خیلی خوبه.مدتی بود بهتون سر نزده بودم دلم واستون تنگ شده بود