سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

سلنا ،نفس مامان و بابا

بدون عنوان

1393/11/29 0:11
نویسنده : مامان راضیه
445 بازدید
اشتراک گذاری

این مطلب رو که مینویسم دیگه اواخر 17ماهگیت هستی. تو این مدت 2تا دندون جدید در اوردی یکی از جلو بالاسمت راست یکی هم از عقب .غذا خوردنت بهتر شده و دوست داری غذاهاتو با نون بخوری برای صبحانه عاشق خامه کاکائو هستی البته من ی روز. درمیان بهت میدم که زود از چشمت نیوفته. ناهار هم ی وقتایی خوب میخوری ی وقتایی هم نمیخوری اما جدیدا فهمیدم موقع غذا باید باهات بازی کنم تا حواست پرت بشه و بهتر غذا بخوری شام هم اکثرا نمیخوری و اذیت میکنی .

ی مدت پیش روروئکت رو پیدا کردی و خودت سوارش شدی اما پاهات بزرگ شده و توش جا نمیشی منم ی بالشتک کوچیک گذاشتم روش تو هم میشینی رو بالشت و منم هولت میدم خیلی دوست داری.

هروقت میگیم سلنا قایم شو فورا میری زیر میز ناهار خوری قایم میشی.

هفته پیش تصمیم گرفتم تختت رو جدا کنم درحال حاضر به من خیلی وابسته هستی و اکثر ساعاتی که خوابی سرت رو روی دست و شونه ی من میزاری و میخوابی و کمتر پیش میاد رو بالشت بخوابی الان تختت به فاصله 20 سانت از تخت ما فاصله داره و شبا میزارمت تو تختت خودت و هروقت شیر میخوای میارمت تو تخت خودمون و بعدا که خوابت برد دوباره میبرمت تو تختت کار سختیه و بعضی شبا که بیدار میشم تا 2ساعت هرکاری میکنم خوابم نمیبره بعضی شبا هم تنبلی میکنم و میزارم پیش خودم بخوابی.

ی مدت پیش میخواستم یادت بدم خودت بری دستشویی که دیدم هنوز امادگیشو نداری و به موقع خبر نمیدی و وقتی هم میبرمت دستشویی اذیت میکنی و رو صندلی نمیشینی منم تصمیم گرفتم این اموزش رو تا اوایل تابستون به تاخیر بندازم اما 3 روز پیش دیدم خیلی اصرار میکنی پوشکت رو باز کنم ببرمت دستشویی و تا دو روز خیلی خوب پیش رفتی و هر ی ساعت میبردمت دستشویی و طی دو روز فقط 2بار جیش کردی رو قالی که ی بارش تقصیر خودم شد به موقع نبردمت اما امروز که روز سوم بود که پوشکت نکردم خیلی خوب پیش نرفت و 2بار رو قالی جیش کردی جدای اینکه هر یک تا دوساعت باید ببرمت دستشویی هر سری باید کلی التماست کنم تا جیش کنی کار خسته کننده ای هست از من باشه پوشک کردنت راحتتره حالا ببینم خودت چی صلاح میدونی و حاضر میشی پوشکت کنم یا نه!!!!!!!! اینم بگم که به جیش میگی پی پی

چند روزی هست که برات سی دی و فلش کارت بیبی انشتین خریدم کارتهاش که به درد الانت نمیخوره اما از سی دیهاش استفاده میکنم و تو هم با دقت نگاشون میکنی و در طول روز اصلا نمیزاری فیلم نگاه کنم فورا کنترل تلوزیون رو میاری و میگی نینی .دیگه منم هرکاری کنم یادت نمیره و باید برات سی دی بزارم بدبختی اینجاست که هنوز 2 روز نشده اینقدر نگاشون کردی همشون برات تکراری شده و همش بهانه میگیری که این تکراریه یکی دیگه برات بزارم.خنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا مامان شایان کوچولو
4 اسفند 93 17:56
وای یعنی سلنا جون انقدر بزرگ شده...این فسقلیا چه زود بزرگ میشن.ببوس عروسک ناز رو