سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

سلنا ،نفس مامان و بابا

واکسن 2 ماهگی

1392/8/14 12:18
نویسنده : مامان راضیه
204 بازدید
اشتراک گذاری

خب عزیز دلم امروز باید میبردمت واکسن بزنی ساعت 9:45 دقیقه اول بهت قطره استامینوفن دادم بعدشم شیر خوردی  بعدشم زنگ زدیم تاکسی تلفنی ،رفتیم بهداشت تویه تاکسی حالت بد شد و کلی از شیری که خورده بودی بالا اوردی تویه بهداشت هم سریع  اول بهت قطره فلج اطفال دادن از طعمش خوشت نیومد یه کم به حالت ناز کردن گریه کردی اما خبر نداشتی  که چه بلایی میخوان سرت بیارن خانومه یه امپول اماده کرد زد به پایه چپت مامان جون پاتو نگه داشته بود به 10 ثانیه ای شدید گریه کردی بعدش اروم شدی خدا رو شکر کردم پیشه خودم گفتم هی اونقدرا هم که فکر میکردم گریه نکردی خانومه دوباره یه امپول دیگه اماده کرد و زد به پایه راستت اینبار خیلی بیشتر از سری قبل دردت گرفت داشتی از ته دل گریه میکردی 2 تا قطره اشکم از چشمایه نازت اومد من اومدم ارومت کنم که  از شدت گریه تو خودمم نزدیک بود گریم بگیره در همین حال خانومه منو صدا زد برم پیشش تا توصیه هایه لازمو بکنه تو هم یکم بعدش اروم شدی از بهداشت هم که بیرون اومدیم سریع خوابت برد (استامینوفن که داده بودم اثر کرده بود) خونه که رسیدیم تویه خواب پاهاتو راحت تکون میدادی اما من برایه احتیاط همون طور که خاله هایه تویه نینی سایت گفته بودن پاهاتو قنداق کردم تا نتونی زیاد تکونشون بدی ساعت 14:00 دوباره بهت قطره دادم اما هنوز تب نداشتی ساعت 15:00 بهت شیر دادم که باز کلی شو بالا اوردی قبلا سابقه بالا اوردن نداشتی اما خب میدونستم حتما بخاطر قطره ای که خوردی بالا میاری دوباره ساعت 18:00 نوبت خوردن قطرت بود اما داشتی شیر میخوردی و میترسیدم بهت قطره بدم دوباره بالا بیاری. احساس میکردم یه کوچولو تب داری اما دستگاه همون اعداد قبلی یعنی 36:6 را نشان میدادبا ترس و لرز ساعت 18:30 بهت قطره دادم و خوشبختانه تا حالا بالا نیاوردی و راحت خوابیدی و تا حالا هم تب نداشتی اومیدوارم بقیه ساعات باقی مونده هم تب نکنی تا اخر شب دائما حواسم به دمایه بدنت بود اما چون تب نداشتی دیگه بهت قطره ندادم تا فردا ظهر که دمایه بدنت یکم رفت بالا و به 37/2 رسید سریع بهت قطره دادم و تبت اومد پایین عصر هم مهمون داشتیم تا اخر شب دمایه بدنت ثابت بود اما خیلی بی حال شده بودی اخر شب دوباره دمایه بدنت به 37/3 رسید دوباره بهت قطره دادم ونیم ساعت بعد حالت بهتر شدو راحت خوابیدی نیمه شب دمایه بدنت و چک کردم دیدم شده 34/2  استرسفورا پتویه خودمم انداختم روت تا گرمت بشه البته بهت که دست میزدم دمایه بدنت طبیعی بود اما دستگاه خیلی کم نشون میداد کم کم دمایه بدنت اومد بالا و به 35/5 رسید بعدش منم راحت خوابیدم اخه میگن به عددی که دما سنج دیجیتالی نشون میده باید نیم درجه اضافه کرد در این صورت دمایه بدنت الان 36 هست که یه دمایه نرماله

خب عزیز دلم اینم از خاطره اولین واکسنت

اینم عکست بعد از واکسن زدن

 

سلنا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان شایان(زهرا)
8 آبان 92 19:57
اخی خاله واکسنت زدن دردت اومد؟!مامانش مرسی که به ما سر زدین
مامان یکتا و تینا
14 آبان 92 9:49
اخه بمیرم خاله جان اوخ شدی انشالله بهتر باشی گلم دخترهای من خدا را شکر واکسن اذیتشون نکرد مواظب سلنا کوچلوی ما هم باش
مامان سمانه
13 تیر 93 11:46
اااااااااااااااااااااااااخ بمیره خاله چه مظلوم لالا کرده نی نی بمیلم